blog blog .

blog

حواس پرت ها براي درمان مشكل خود چه كار كنند؟

حواس پرتي و عدم تمركز مشكل شايع بسياري از افراد مي باشد كه موجب تلف كردن زمان و انرژي و ناكامي در امور مختلف زندگي مي شود در اين مطلب همراه با پرشين وي شويد تا درباره درمان حواس پرتي بيشتر بخوانيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۹:۰۳ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

ورق استيل 304

ورق استيل، ورقي از مقاطع اين فلز مي باشد كه در ابعاد مختلف به صورت قطعات مستطيل يا مربع شكل براي مصارف گوناگون عرضه مي شود. از مواد اوليه به كار رفته در ساخت اين ورق مي توان كربن، نيكل و كروم را نام برد. ورق استيل با توجه به درصد اين مواد، در انواع مختلفي مانند 304، 316، 310، 420، 321، 309 و 430 ساخته مي شود. ورق هاي استيل خاصيت ضد زنگ بودن را دارند. به همني دليل تقاضاي اين محصول بالا مي باشد. در ادامه با ما همراه باشيد تا با ورق استيل 304 بيشتر آشنا شويد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۶:۵۹ توسط:blog موضوع: نظرات (0)

از افسردگي و مهمترين دلايل افسرده شدن و نحوه درمانش بيشتر بدانيد

افسردگي جز اختلالاتي است كه داراي شيوع بالايي در جامعه مي باشد بنابراين آگاهي از اين بيماري و علت و درمان آن ضروري است در اين مطلب همراه با پرشين وي شويد تا درباره دلايل افسردگي و درمانهاي آن بخوانيد.

دلايل افسردگي
تاكنون مكانيسم دقيق ابتلا به افسردگي كشف نشده است ، اما دلايلي وجود دارد كه فرد به اين مسوله دچار مي شود. در اين مطلب به توضيح مختصري از اين دلايل مي پردازيم.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۱۲:۵۸ توسط:blog موضوع: نظرات (0)